Friday, July 15, 2011

new school

antara rela dan terpaksa dah msuk 7 bulan aku skolah kt smap labu.
ya.
antara rela dan terpaksa..
tak sangka tough jugak aku ni.
aku rse korang pown akan tension klau korang skolah kt sini.
aku dah la kene bangun 5.00 pagi.
klau x alamatnye lewat gate la aku.
lewat gate?
ape tu?
kitaorg kne kluar dr asrama pkul 6.40 pg.
awal x?
ni semua disebabkn SBT(award for fool).
skrg time bljr kne dpnjngkn ke 45 minit....haha.
mengantuk la aku nmpknye.aaaaaaaaaaaaa!

yg kat ats ni senrai skolah ydg dpt sbt uh....
owh TIDAK!
naik gile aku skolah kt situ.
minggu dpn ade karnival sukan..
dn skrg aku dh tinggalkn memanah.
goodbye archery!
sedih ni bhai!
ya allah.
aku rse giler skrg ni.peralatan memanah kurg kt smap.
kte sbt.hahhhh!
skrg ni aku main basketball.
ok aku rse x tau la aku sesuai sgt main bnda ni.tengok jelah.

okla x bnda aku dh nk merepek lg kt sini.
tp yg pastinye mse cpt brlalu.
thun dpn nak spm.
ok ni best student utk smap labu.
KHADIJAH AHMAD JAIS.
fyi ni pun bdk bru cm aku.
insyaallah aku ingin mnjadi sperti dia.AMIN!


aku sayang sekolah ni sampai dunia akhirat..
tengoklah..
dalam mimpi kowt..

No comments:

Post a Comment