Friday, November 25, 2011

cuti ke tak cuti ni?

aku ingatkan kalau cuti ni,cuti je la
ok sebenarnya tidak sama sekali...
aku dikerah sepenuh jiwa aku untuk pergi tuisyen..
LIKE SAMPAI GULING
aku and kwn stu sekolah plus neighbour aku ATEN tuisyen
yeah!
this is it!
killer subject....
                  additional mathematics
                  biology
                  chemistry
                  physics

nak tengok jadual aku kat rumah :
pagi ISNIN HINGGA RABU.....bahasa arab........
malam SELASA HINGGA JUMAAT pelajaran tu lah.....i like it(dalam mimpi)


kalau xdew kerja,study lagi..
sabar3
SPM
tapi ramai yang kate SIJIL PELAJARAN MUDAH
memang la kan
aku x bace pun dpt gak ke 11 A+  
aku tak tahu nak kate apew
wish me good luck for spm
in battlefield yang akan berakhir dalam satu tahun dari sekarang
aku suke kate2 hikmah ni..yes I CAN DO IT....!
 

No comments:

Post a Comment