Saturday, December 3, 2011

di mana kan ku cari ganti?

ok
ini aku perkenalkan
my best friend..
Nurul Nazifa binti Azmi
lahir pada 29 Jun 1995
kira sebaya la ngan aku!
ok..


aku nak cerita kat sini
aku dah sekolah ngan dia dari sekolah rendah until sekolah 
menengah
hebat kan?
tapi time kiteorg skolah rendah
aku merupakan antara orang yang suka membuli dia!
serius aku time ni jahat lak ai!
jahil kowt time ni!
aku la 'pengelola' panggilan robot utk dia uh!
time tu
aku dgn geng2 aku yg dulu kiteorg digelar gedik gak ar!


antara aktiviti ialah:
mengejek orang
buat group mengumpat orang
mengenakan orang


dan selain dengannya....


aku malas ar nak citer
tp tu la aku time skolah rendah
akhirnya dia dpt 5A and aku pun dpt gak 5A....cett!
aku ingatkn dia pindah skolah aw!
ye la dia antara best student kt skolah aku dulu
aku ni lak ckg terkejut skit la
dgn pemalas aku ni
mane la org nk target!


nampak la pemalas aku time skolah rendah
lewat pegi kelas tambahan
buat bising dalam kelas
terbaik kan?


so berbalik kepada cerita nazifa
rupe-rupenya dia sekolah sme dgn aku
ahaha
aku mula2 masuk kgv tapi disebabkan kgv tu ramai minah 'tudung'
kat sana..
aku ni pulak iman still goyah lagi!
masuk la kelas aliran agama
amik 9 subjek uh
tu yang aku bangga uh
time kafa arab tu la aku selalu FAILED
masuk skolah menengah 
jatuh cinta la pulak!


aku ngan nazifa ni duduk sblah2 la time form 1
aku pelik uh
dia boleh terima kawan ngan aku
tp dulu dia menangis kerana aku la de



lama2 aku kawan dgn dia

jadi kwn dia ni
not bad!
biase2 je
tak adelah teruk sgt!
aku je slh menilai!
hahaha!
form 2 pun ddk sebelah dia gak
and form 3 duduk sebelah dia gak


lama2
kiteorg jd best friend
terbaik!
aku klau byg2kn x sngka pun adew gak!
nk tergelak pun ada jugak!
tapi ape pun
aku ttp sygkn kau 
NURUL NAZIFA BINTI AZMI!


forever and after!
and this is my promise!
to be the best in your heart!
wo ai ni nazifa!


best friend forever!





No comments:

Post a Comment