Saturday, December 3, 2011

love is hurt!

ahaha
Shahmin Juvane tu kawan aku
best friend aku kat smap labu
yeah!
back to the previous story..
aku ada pak we ke?
of course not la!
shahmin tu la 'pak we' aku
haha!
jangan salah sangka..
kiteorg ni normal je!
ahaha!
kawan aku tadi ni sebenarnya dah berpunya
tp pak we dia ni...
tak tahu la nk disqualify lelaki ni
gatal maybe.
bajet alim maybe.
tapi yang pastinya menyakitkan hati kawan aku ni la
tu yang aku bengang tahap petala kelapan ni
bersyukur la sikit ade orang suka kat kau!
kalau aku,jangan harap la
kau pun aku pandang sebelah mata!
inilah dunia!
what you did,you will get back!
and now!
dia nak balik kat kawan aku!
tak malu kan lelaki ni,jilat ludah sendiri!
yucks!
dia kata kawan yang dia suka dah suka kat orang lain!
whatever la!
the main point is :
klau aku di tempat dia,aku tak kan terima dia!
serve you right la de!


hah!
aku nak katekan kat sini!
wanna says love is hurt
actually love is not hurt
but the Rejection is hurt
and Losing someone is hurt!
yeah!
i admit it!
ape korang rase kalau contohnya korang suka/in love with her
or him?
and you told her/him that you love them?
but they reject you because another reason?
feel hurt right?
aku?
setakat ni tak pernah rasa la!
cuak sebab tengok kwn2 aku yang couple sekrg ni!
ade yg berubah!
yang lupakan kawan!
yang jadi gedik!
yang lupakan pelajaran!


aku tak nak terlibat dalam semua tu!
tu yang sebab some of my friends told me that i'm anti with
Boys!
abis tu nanti aku nak kahwin ngan sape?
takkan perempuan kowt!
tak nak dilukai la time skolah ni..
skolah ni la best moment(my mum said)
hahaha!

boys are stupid,some men are too!
beware girls!
try to beware with boys
some may use you!
are you agree with me?



No comments:

Post a Comment