Wednesday, May 1, 2013

what's going on, people?

505.
No rumah aku
5 Mei 2013
Marilah mengundi
Walaupun aku tak cukup umur lagi
tapi aku nk menyeru kepada semua
pilihlah calon yg boleh mmbawa kepada jalan yg benar
drpd statement aku pun korg dh tahu aku mnyebelahi siapa

INI KALILAH!
UBAH!
JOM BERSIHKAN MALAYSIA!

Aku bukan nak crik musuh dalam facebook
tapi kalau dah salah. kenalah bangkang
hmm, dah berapa banyak orang block aku
tapi nak buat macamana 
bukan aku boleh tahan
'jangan tekan button block tuhh'
hahahhaha
tp aku nak cakap 

ADA GUA KESAH SAMA LU?

lawan tetap lawan
hmmm, aku masih tak paham kenapa orang sanggup mmbayr drpd menerima?
hmmm, payah betul klau org yg dh biase kepd kemungkaran
fitnah sana, tuduh sana?
ape daaaaaa~

kami anak muda, undi PAS. tak mahukan dacing yang berat sebelah :P

No comments:

Post a Comment