Friday, August 30, 2013

GIVE UP!

Aku tak tahu kenapa
mungkin give up aku memang dah sampai petala kelapan
bukan maksudnya aku tak rerti bersyukur
tapi tak tahu nak cakap
aku rasa payah nak lawan budak-budak yang pandai kat sini

markah bio 90
kuiz online chemistry 1 salah je
speaking fluently in arabic and english
physics semuanya laju

ya allah. aku tak tahulah aku mampu ke tak nak move on dalam semua nih
rasa kerdil tuh selalu membelenggu diri aku
rasa BODOH mmg dah tertampal kat kepala otak aku
aku tak nak cakap kat mak ayah aku tak tahu aku boleh sambung benda semua ni ke tak
harapan diorang nak tgk aku jd doktor tu menggunung tinggi
dan give up aku tu macam menyelubungi diri aku
aku tak tahu nak buat ape
kalau ikutkan aku ni
mahu aku keluar masuk diploma je
susah betul nak lawan
rasa rendah diri masih menguasai diri aku
ya allah, apa aku nak buat nih?
hard enough to said that
I'M REALLY GIVE UP WITH MY LIFE
YES, GIVE UP

ya allah, kalau bunuh diri tu tak berdosa
dah lama aku bunuh diri
hidup kat dunia nihh tak
rasa cam payah je kat diri aku
aku rasa akulah paling bodoh dalam kelas aku tu

No comments:

Post a Comment